سلام به دنیایِ نوشتن.

این روزها که بیشتر واژه کمال‌گرایی رو می‌شناسم، سعی می‌کنم تو امور روزمره خودم، ایده‌ها، اتفاقاتی که مسیر زندگی‌ من رو مشخص می‌کنه، کمترش کنم و بیشتر به سمت عمل‌گرایی برم.

من خیلی قبل‌تر بلاگ نوشتن رو شروع کردم، شاید آشناییم با اینترنت بواسطه نوشتن بود، از اونجایی که اولین بلاگی که ساختم عدد اون سال رو در خودش جای داده بود، میشه گفت من اولین بلاگ خودمو سال ۱۳۸۶ داشتم.

کاری به اولین‌ها ندارم، فقط خواستم میل خودم به نوشتن رو بیام کنم. همون دوران بصورت روزنوشت وبلاگِ شخصی‌ای داشتم که مثل یک دفتر آنلاین خاطرات بود و چون اون روزا تکنولوژی مثل یک ستاره تو آسمون می‌درخشید، کمی بیشتر که با وبلاگ‌های حوزه‌ی تکنولوژی آشنا شدم به چندتای اون‌ها ای‌میل زدم و درخواست حضور به عنوان نویسنده مهمان رو داشتم و یادمه تو یکی از اون‌ها به اسم نود ایران مدتی هم فعالیت کردم. (میدونم اسمش یک‌جوریه ولی مفهوم دیگه‌ای داشت!)

همیشه سعی کردم بنویسم اما امروز که این متن رو می‌نویسم سعی می‌کنم بیشتر از قبل و مفیدتر بنویسم و احتمالا در این وبلاگ از موضوعاتی که با اون‌ها کار می‌کنم، مسائلی مربوط به مدیریت محصولات دیجیتال و تیم، بهره‌وری، تجربیات شخصی، توسعه‌ی وب و تا حدی دیزاین و تجربه‌کاربری بنویسم.

اینجا بیشتر از نوشتن گفتم، به مرور با تکمیل صفحه درباره‌ی من از خودم بیشتر خواهم گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *